Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Niestety, takie sytuacje się zdarzają – wg opinii nauczycieli - coraz częściej. Wymagania edukacyjne powinny być sformułowane w oparciu o podstawy programowe. Dostosowanie...

PORADA PRAWNA

17 września 2014 Nadzór pedagogiczny

Do gimnazjum przychodzą uczniowie, którzy mają braki programowe sięgające kl. III szkoły podstawowej, nauczyciele pytają: "Jak realizować podstawę programową gimnazjum? Jak dostosowywać wymagania dla takiego ucznia i co z promocją, jeśli dziecko robi widoczne postępy, ale ciągle są one na poziomie podstaw szkoły podstawowej?"

Niestety, takie sytuacje się zdarzają – wg opinii nauczycieli - coraz częściej. Wymagania edukacyjne powinny być sformułowane w oparciu o podstawy programowe. Dostosowanie wymagań to obowiązek nauczyciela każdego przedmiotu, z którego uczeń ma trudności. Dobrą praktyką w takich sytuacjach jest pomoc uczniowi w ramach zajęć z art. 42 KN. W niektórych przypadkach niezbędna jest pomoc poradni psychologiczno-pedagogicznej (opinia ze wskazówkami do pracy), duże zaangażowanie pedagoga szkolnego i ścisła współpraca z rodzicami ucznia.

 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT